CRM


CRM nedir?

Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), müşteri memnuniyetini ve sadakatini besleyen iş süreçlerinin düzenlenmesi ve otomasyonu yoluyla maliyetlerin düşürülmesine ve kârlılığın artırılmasına yardımcı olur.

CRM çözümleri, pazarlama otomasyonu, müşteri hizmetleri ve Network gücü otomasyonu yoluyla yatırımın geri dönüşünü sağlar. Her seferinde etkileyici müşteri deneyimi sağlayın. CRM, her müşterinizi mutlu müşteriye dönüştürmenize yardımcı olur. Ayrıca, müşteri ilişkilerinizi mobil cihazlarınızdan yönetmenizi mümkün kılan mobil CRM uygulama ve platformları ile sosyal medyadan alınan veri ve raporları doğrudan CRM uygulamanıza tümleştiren araçları da sağlıyoruz.


Satış Yönetimi

Aday müşterilerin tanımlanmasından müşteriye dönüşmesi sürecindeki, satış fırsatlarının ve bunlarla ilişkili aktivitelerin izlendiği ve saklandığı; satış temsilcilerinin hedef ve gerçekleşen satış gelirlerinin görüntülendiği tam bir satış süreci sunmaktadır.

Numune Yönetimi

Hedef ürünlerin tanımlanmasından ticari ürüne dönüşmesi sürecindeki, satın alma ya da üretim operasyonlarının ve bunlarla ilişkili aktivitelerin izlendiği ve saklandığı; satış temsilcilerinin hedef ve gerçekleşen satış gelirlerinin hesaplandığı tam bir satışa hazırlanma süreci sunmaktadır.

Aktiviteler

Aktivite ile müşteri ile yapılacak tüm iletişim geçmişi yönetilebilecek ve görüntülenebilecektir. Aktiviteler Microsoft Outloook ile senkronize çalışmakta ve Outlook üzerinden görüntülebilmektedir.

İş Akışları ve Otomatik Uyarılar

İş akışı ile CRM üzerinden belirlenen zamanlarda ve durumlarda otomatik olarak uyarı ve aksiyonların oluşturulması yada yönetilmesini sağlanmaktadır.

Müşteri Servis Yönetimi

Talep/Şikayet yönetimi, müşterilerin talep ve şikayetlerinin farklı kanallar üzerinden alınması, gelen talep/şikayet tiplerine göre ilgili birimlere otomatik olarak aktarılması ve bu aşamada gerekli uyarı ve bilgilendirmelerin yapılması, tamamlanan işlerin müşteriye bilgilendirilmesi sürecini sağlamaktadır.

B2B / B2C

B2B / B2C sitesiyle beraber daha geniş bir müşteri kitlesine ulaşabiliyorsunuz. İnternet üzerinden küçük çaplı şirketlere de ulaşma fırsatı yakalayabilceğiniz gibi daha büyük markalarla da iletişime geçip ürünlerinizi satma imkanı bulabilirsiniz. İnternet ve e-ticaretin son dönemlerdeki yükselişi, kullanıcıların ve şirketlerin online alışverişe yönelmesi, teknolojik gelişmeler gibi birçok farklı etken klasik ticaret anlayışının da değişmesinde önemli bir rol oynuyor. B2B / B2C, internet üzerinden çok geniş kitlelere ulaşabilme ve farklı ürün seçeneklerine ulaşabilme gibi birçok avantajı da beraberinde getiriyor.